dilluns, 28 de juliol del 2008

Dues amigues, dos consells

No creieu que el tinc abandonat aquest blog, a mesura que passin les setmanes, i sobretot a partir del setembre, segur que hi ha una activitat frenètica i no donareu a l'abast a llegir-lo ;)

Avui he rebut un parell de consells / recomanacions de dues amigues.

La Mireia m'ha dit que quan ells van ser al sud de l'Argentina l'any passat no feia molt de fred "amb un xubasquero que et talli el vent ja n'hi ha prou". Buf!! jo que estava convençuda que per molta primavera que fos, allà abaix faria un fred que pela... doncs res, tu!! ens n'assegurarem però la cosa pinta bé si no fa tant de fred. AH! i també m'ha dit que Usuaia no val tant la pena com la part xilena... bien!!!! però que sí que hem de fer l'excursió cap el Perito Moreno. Anotat!!

I avui també he rebut mail de la Maria... indignada perquè vaig a santiago i no a Buenos Aires, jeje!!! la terra tira, eh? La Maria ens aconsella Puerto Montt, Puerto Varas, Pucón i Frutillar (us poso alguns links perquè junts decidim si val la pena o no).

En tinc tantes ganes...