dimarts, 4 de novembre del 2008

Una proposta semblant...

D'aquí sis hores el nostre vol s'enlairà cap el cel.
D'aquí 18 dies estarem a la fi del món.

L'Àngels us acaba de dir que ens envieu frases per poder cridar des de la fi del món. Jo tinc també una proposta a fer-vos.

Quan arribi a la fi del món enterraré quelcom que m'és molt preciat. No és un objecte, és quelcom d'inmaterial, una cosa que no es pot tocar però que depositaré allí. Qui sap si algun dia l'aniré a buscar...

En fi, la meva proposta és que ens digueu si voleu enterrar alguna cosa allà. S'admeten tot tipus de propostes, alguna cosa que volgueu guardar per sempre i que penseu que allà amb el fred i els glaciars es mantindrà bé o, al contrari, alguna cosa ben lletja que voleu allunyar de vosaltres.

Esperem els vostres comentaris.

Molts petons!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Disfruta mucho del viaje madrina! Seguiré atento vuestras aventuras y desventuras. Espero que sean más aventuras. Un beso.

Anònim ha dit...

Hola noies,

Aquest oferiment no es pot rebutjar! Vaja, que cal aprofitar que aneu a la Fi del Món per enterrar algunes coses allà, bé perquè es mantinguin pures i conservin la seva innocència i el gel antàrtic les protegeixi...o bé perquè s'allunyin definitivament de nosaltres, perquè es perdin i no sapiguen com tornar, i les puguem perdre de vista definitivament.

A mi m'agradaria que enterressiu les meves pors, per poder ser lliure de prendre decisions sense pensar en el peatge que he de pagar. Enterreu-les a la Fi del Món, deixeu-les allà, no les vull aquí amb mi, no m'agraden: són un llast massa gran per decidir amb llibertat.